Інструкція
про порядок відшкодування фактичних витрат на копіювання або друк
документів обсягом більше як 10 сторінок, що надаються за запитами
на публічну інформацію
1. Ця Інструкція визначає механізм відшкодування запитувачами інформації фактичних витрат на копіювання або друк документів обсягом більше як 10 сторінок (починаючи з 11 сторінки), що надаються Верхньорогачицьким районним судом Херсонської області.
2. Оплата рахунку на відшкодування фактичних витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитами на інформацію, здійснюється у будь-який фінансовій установі (банку) чи відділенні звязку
3. У призначенні платежу платник фактичних витрат повинен вказати слова «фактичні витрати на копіювання або друк документів», код ЄДРПОУ суду, до якого він звертається, пункт з таблиці, за яким визначено розмір фактичних витрат.
Наприклад: «Фактичні витрати на копіювання або друк документів Код 26518674 Пункт 4)». Це означає, що фактичні витрати платник сплачує за копіювання або друк документів, що надаються за запитами на публічну інформацію.
4. Обрахунок розміру відповідних витрат за вартістю визначає особа яка відповідальна за розгляд запиту але в межах граничних норм, встановлених Кабінетом Міністрів України.
Розмір фактичних витрат на копіювання або друк документів обсягом більше
як 10 сторінок, що надаються за запитами на інформацію (оплата здійснюється
починаючи з 11 сторінки)
За роздрукування технічного запис Судового засідання |
0.01 розміру мінімальної заробітної плати за кожний аркуш тексту на папері формату А4 |
|
За видачу в електронному вигляді копії технічного запису судового засідання |
0.03 розміру мінімальної заробітної плати |
|
За виготовлення копії судового рішення у разі ,якщо особа,не бере(не брала) участі у справі ,якщо судове рішення безпосередньо стосується її прав,свобод,інтересів чи обов’язків,звертається до апарату відповідного суду з письмовою заявою про виготовлення такої копії згідно із Законом України « Про доступ до судових рішень» |
0.003 розміру мінімальної заробітної плати за кожний аркуш копії |
|
За виготовлення копії документів,долучених до справи |
0.003 розміру мінімальної заробітної плати за кожний аркуш копії |
5. Рахунок на відшкодування витрат надсилається запитувачу в строк, установлений Законом для надання відповіді на запит на інформацію.
6. Якщо кількість сторінок відповіді на запит на інформацію неможливо визначити заздалегідь, зважаючи на зазначений обсяг такої відповіді, відповідальна особа з питань запитів на інформацію надсилає запитувачеві лист та рахунок, у якому зазначається часткова сума відшкодування витрат.
7. Відповідь на запит на інформацію надається протягом трьох робочих днів після підтвердження повної оплати вартості фактичних витрат.
8. Відповідь на запит на інформацію не надається у разі повної або часткової відмови запитувача від оплати витрат, пов»язаних із наданням такої відповіді.
9. У разі ненадходження протягом одного місяця документів, що підтверджують повну оплату витрат, відповідальна особа з питань запитів на інформацію робить позначку про відмову в отриманні відповіді на запит на інформацію в автоматизованій системі діловодства Суду.