flag Судова влада України
Увага! Суд не здійснює правосуддя. Підсудність змінено на Нововоронцовський районний суд Херсонської області

Спрощено визнання електронних податкових документів

25 листопада 2015, 15:10

Відсьогодні платником податків укладається один договір про визнання електронних податкових документів з територіальним органом Державної фіскальної служби за основним місцем обліку. До договору повинні додаватись посилені сертифікати відкритих ключів.

 

Як повідомили "ЗіБ" у ДФСУ,  Державною фіскальною службою України доопрацьовано електронний сервіс «Реєстрація договорів про визнання електронних документів»,а також  спрощено процес укладання Договорів про визнання електронних документів з територіальними органами ДФСУ.

Так, договір про визнання електронних документів укладається відповідно до положень Порядку підготовки та подання податкової звітності в електронному вигляді, яка надсилається засобами телекомунікаційного зв’язку, затвердженого наказом ДПА України від 10.04.2008 № 233, зареєстрованим у Міністерстві юстиції 16.04.2008 за № 320/15011

Для формування та подання Договору розроблено нову форму (код форми J1391004).

Також, ДФСУ  запровадила новий електронний сервісу управління ЕЦП. Такий сервіс надає можливість керівнику вносити до системи подання документів в електронному вигляді інформацію щодо сертифікатів відповідальних осіб та самостійно визначити термін, на який відповідальній особі надається право підпису податкових документів (в межах строку дії сертифікату такої відповідальної особи). Також в повідомленні може бути надана інформація щодо нового сертифіката керівника (до закінчення строку дії попереднього сертифікату) або бухгалтера.

Для формування та подання платниками інформації щодо ЕЦП в електронному вигляді до Єдиного вікна подання електронної звітності розроблено нову форму повідомлення (код форми J1391102).

До повідомлення додаються сертифікати відповідальних осіб, зазначених у повідомленні, та таке повідомлення підписується ЕЦП цих відповідальних осіб. Сформоване повідомлення обов’язково підписується керівником електронним цифровим підписом, сертифікат якого на момент отримання

повідомлення вже наявний у системі подання документів в електронному вигляді як діючий сертифікат керівника платника податків.

            Закон і Бізнес