flag Судова влада України
Увага! Суд не здійснює правосуддя. Підсудність змінено на Нововоронцовський районний суд Херсонської області

Судам розповіли як обслуговувати невдоволених громадян

31 липня 2013, 14:14

 Керівники апарату місцевих судів Черкащини удосконалили навички спілкування з відвідувачами суду. Зокрема, вони дізналися про те, як краще обслуговувати невдоволених громадян та як правильно реагувати на претензії та скарги.

Апеляційний суд Черкаської області спільно з Територіальним Управлінням Державної судової адміністрації в Черкаській області організував для керівників апарату місцевих судів тренінг на тему «Розвиток комунікаційних навичок для роботи з відвідувачами суду». Учасникам заходу розповіли про комунікативні типи відвідувачів і стратегії спілкування з ними. Також вони дізналися про алгоритм сервісного обслуговування незадоволених конфліктних громадян та способи правильного реагування на претензії та скарги.

Учасники тренінгу мали змогу вивчити саме поняття комунікації, як вона відбувається, бар’єри спілкування та його види. Вони вивчили методи застосування технік емоційного налаштування на комунікацію в складних ситуаціях з незадоволеними і конфліктними відвідувачами, розглянули етапи роботи з громадянами, які висувають претензії, скарги.

У результаті, керівники апаратів дізналися, як мінімізувати невдоволення з боку різних типів відвідувачів або запобігти йому взагалі, та вивчили особливості й правила встановлення контакту й спілкування з відвідувачами різних комунікативних типів.

Джерело http://www.zib.com.ua