Територіальні органи Міністерства доходів і зборів та Пенсійного фонду спільно проводитимуть позапланові перевірки у зв’язку припиненням юридичної особи або підприємницької діяльності фізичної особи-підприємця.
Міндоходів та ПФУ узгодили питання про координацію спільних дій територіальних органів обох відомств при проведенні вказаних перевірок.
Під час проведення таких перевірок тероргани Міндоходів використовуватимуть надані територіальними органами Пенсійного фонду відомості про платників єдиного внеску, зокрема, стосовно подання ними звітності щодо сум нарахованого ЄВ, його повноти та своєчасної сплати тощо. Це дасть змогу не допустити втрат із надходження єдиного внеску на період до нормативно-правового врегулювання порядку обміну інформацією між Міністерством доходів і зборів та Пенсійним фондом.
Нагадаємо, 11.08.2013 набрав чинності закон «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України у зв’язку з проведенням адміністративної реформи» (№ 406-VII від 04.07.2013), спрямований на вдосконалення податкової та митної політики у зв’язку із створенням Міністерства доходів і зборів, врегулювання інструментарію адміністрування обов’язкових платежів.
У межах адміністративної реформи питання адміністрування єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування передано до сфери компетенції органів доходів і зборів. Водночас у компетенції Пенсійного фонду України та його органів залишаються такі функції, як ведення реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування, здійснення контролю за достовірністю персоніфікованих даних як підстави для визначення розміру соціальних виплат. Крім того, органи Фонду мають завершити процедури адміністрування єдиного внеску, розпочаті на момент набрання чинності законом.
Джерело: http://www.zib.com.ua